Jan-Willem Alphenaar heeft niet stilgezeten in de zomer. In zijn recente digitale nieuwsbrief kondigt de LinkedIn-trainer aan dat hij ‘weer veel te vertellen heeft’. Een van zijn bezigheden was het schrijven van een heus boek. Een e-book welteverstaan, want de ex-columnist van FRITS werkt op en leeft van de digitale snelweg. Het boek heet ‘Linked-In voor ZZP’ers’, en daarmee is de inhoud eveneens verklaard. De auteur leert de zelfstandige professional alles over het jezelf profileren en positioneren op het zakennetwerk op internet LinkedIn, en hoe je daar door de juiste interactie business voor jezelf uit kunt halen.
Snel wijzer en beter worden van LinkedIn

Hans Matheeuwsen is mede-oprichter en eigenaar van FRITS Magazine, dat in 2008 voor het eerst verscheen als uitgave van het Eindhovens Dagblad. Hij heeft bijna dertig jaar als journalist voor de regionale krant in Zuidoost-Brabant gewerkt op diverse deelredacties en in verschillende functies waaronder chef stadsredactie, redactiechef en redactiemanager. Nadat de Persgroep Nederland eind 2015 er voor koos om FRITS op te heffen, besloot hij om als uitgever en hoofdredacteur het onafhankelijk leesmagazine zelfstandig voort te zetten. Hans Matheeuwsen geeft dagelijks leiding aan FRITS Media en aan de poule van freelance schrijvers en fotografen die in opdracht van het tijdschrift verhalen en reportages maken. Hij schrijft zelf ook nog steeds verhalen voor FRITS.