PARTNER NETWERK

Preferred Partners

Beursgebouw/OGZ
TU/e Innovation Lab
Van der Valk Hotel Eindhoven

Associated Partners

Catharina Ziekenhuis
Hoffmann Groep
Lumens Groep
Mansveld Groep
De Meeuw
Park Strijp Beheer (gemeente Ehv/VolkerWessels)
PreVison
Stichting Promotors Van Abbe Museum
Rabobank Eindhoven-Veldhoven/Helmond
Spoorzone BV
Theodoor Gilissen Bankiers Eindhoven
Vollenbroek Makelaars

Samenwerkingspartners

Bavaria
Bazelmans AVR
BCM
BYLEI
Dutch Design Week
Ergon
Hampshire Hospitality
Marathon Eindhoven
Oogenlust
PSV
RNJ

Wij zijn mediapartner van

FRITS©2017

Work hard…

Work hard…

12:36 21 juli in Geen categorie
0 Comments

Met gepaste trots presenteren wij het tweede nummer van de ‘nieuwe’ FRITS. Wat wij, en met wij bedoel ik vooral het team vormgevers, schrijvers en fotografen, voor elkaar hebben gebokst in enkele maanden tijd mag gerust een prestatie worden genoemd. Het is onze ambitie om het magazine naast de herintroductie dit jaar naar een hoger plan te tillen, zowel qua tekst als beeld. Om er een coherent geheel van te maken, oftewel FRITS ook eindelijk echt een eigen smoel te geven, heb ik ontwerpers Wouter van Nieuwland en Antonie de Rooij van De Heeren van Vonder gevraagd om over onze schouder mee te kijken. Er ontstond chemie met onze vormgever Menno Boon en ziehier het resultaat dat u vasthoudt: een FRITS die van voor naar achter sprankelt! Onze fotografen hebben de handschoen opgepakt en zich uitgeput in prachtig beeldwerk. Onze schrijvers leveren ideeën en verhalen waarmee we met gemak twee bladen zouden kunnen vullen. Daardoor kan ik nu al stellen dat de FRITS die na de zomervakantie verschijnt minstens net zo interessant, zo niet nóg interessanter is dan deze. We wilden per se voor de zomervakantie het tweede nummer uitbrengen zodat u zich niet hoeft te vervelen op het strand van Ibiza, de Bahama’s of Zoutelande. Dat betekende een blad maken binnen zes weken, en dat is gelukt. En met het oog op alle creativiteit is het misschien wel onze beste FRITS ooit. Allemaal dank daarvoor! Kijkt u in de colofon in de FRITS voor alle namen.

Zo, FRITS is nu terug, en zoals ik al stelde: dit is nog maar het begin. In deze FRITS introduceren we ook ons nieuwe businessplatform: The FRITS Company. Ik ben in deze FRITS een paar keer de Engelse term work hard play hard tegengekomen, en als de regio één motto kent, dan is het dit wel. We werken graag met z’n allen hard, zolang we maar weten dat er een moment komt waarop we stoom kunnen afblazen. Dan zingen we samen met Guus in een stadion, vieren we carnaval, bezoeken we massaal een evenement of vinden we elkaar bij een speciale gelegenheid. The FRITS Company is zo’n gelegenheid. En allemaal voor de goede zaak: nummer 1 worden. Op alle gebied. Succes! En fijne vakantie.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
No Comments

Helaas kan niet op deze website worden gereageerd op artikelen. Ga hiervoor naar onze social media kanalen.